вторник, 26 марта 2013 г.

Модуль 4. Рефлексія




Цей модуль допоміг мені з’ясувати, як створити вчительську публікацію, доповнити план вивчення теми, опитувальник, провести опитування і аналіз результатів, я навчилася формулювати ключові, тематичні та змістові питання, підготувалася до оцінювання учнів.
 Цей модуль також допоміг уточнити основні запитання проекту та обдумати оцінювання учнів в проекті, а саме: як мені спланувати формуюче оцінювання, що виявляє навчальні потреби учнів, як мені в умовах особистісно-орієнтованого навчання спланувати оцінювання учнів, яке буде відбуватися постійно впродовж виконання учнями проекту.
Дуже цікаво було дізнатися про методи та інструменти оцінювання - виявляється, їх значно більше, ніж я знала. Розібратися з цілями неперервного оцінювання – цікаво та незвично.
  Я ознайомилася з новим для мене матеріалом та вважаю, що формуюче оцінювання має багато переваг над традиційним. В мене виникало бажання впроваджувати його в свою роботу.


1 комментарий: