четверг, 28 марта 2013 г.

Модуль 7. Рефлексія



Як можна ефективно використовувати інформаційно-комунікаційні технології для підтримки та оцінювання процесу навчання учнів?
Це питання було поставлено перед нами на початку дня і повторюється зараз, після того, як  ми зробили робот учнів. Я думаю, що тільки ІКТ технології дають змогу  у повному обсязі представити результати роботи учнів, а нам, як вчителям оцінити їх роботу. На мою думку гідно представити результат своєї праці може людина, яка впевнено володіє ІКТ. Для цього є багато засобів, з  які ми сьогодні  ознайомились.
У цьому модулі я розширила свої знання про роль і призначення учнівської роботи, яку я можу використовувати з учнями для навчальних цілей при створенні ними комп’ютерних робіт до учнівського проекту. Вважаю, що проект створений в вікі,  краще  зв’язаний  із реальним світом, життям  учнів,  відобразить  ефективне використання ІКТ.
 Завантаження оболонки нового проекту навіює певний асоціативний ряд. Спочатку довго-предовго чорний-пречорний морок-екран нашого педагогічного незнання, потім яскравий спалах білого світла нових-пречудових знань, і нарешті результат - непереможне безпричинне гальмування там, де начебто мав бути всеосяжний прогрес...

Комментариев нет:

Отправить комментарий