Як можна ефективно
використовувати інформаційно-комунікаційні технології для підтримки та
оцінювання процесу навчання учнів?
Це питання було поставлено
перед нами на початку дня і повторюється зараз, після того, як ми зробили робот учнів. Я думаю, що тільки
ІКТ технології дають змогу у повному
обсязі представити результати роботи учнів, а нам, як вчителям оцінити їх
роботу. На мою думку гідно представити результат своєї праці може людина, яка
впевнено володіє ІКТ. Для цього є багато засобів, з які ми сьогодні ознайомились.
У цьому модулі я розширила свої
знання про роль і призначення учнівської роботи, яку я можу використовувати з
учнями для навчальних цілей при створенні ними комп’ютерних робіт до
учнівського проекту. Вважаю, що проект створений в вікі, краще
зв’язаний із реальним світом,
життям учнів, відобразить
ефективне використання ІКТ.
Завантаження оболонки нового проекту навіює
певний асоціативний ряд. Спочатку довго-предовго чорний-пречорний морок-екран
нашого педагогічного незнання, потім яскравий спалах білого світла
нових-пречудових знань, і нарешті результат - непереможне безпричинне
гальмування там, де начебто мав бути всеосяжний прогрес...
Комментариев нет:
Отправить комментарий