Модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того,
як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце
диференційованого навчання. По-перше, лише учень з високим навичками
самоорганізації здатен сам себе скеровувати, адже навіть формуюче оцінювання та
різні типи завдань не навчать самоспрямовуванню за один проект, цьому вчать
протягом всього шкільного навчання. А для учнів з різними типами мислення та
сприйняття інформації різні типи завдань та створення відповідних умов для
навчання зможуть покращити результати навчання.
Сьогодні створювали форму оцінювання
учнівського блогу, потім вносили корективи в план теми.
Модуль допоміг мені зрозуміти,
як краще я можу допомогти своїм учням стати самоспрямованими у навчанні, як я можу
задовольнити різноманітні потреби учнів, як краще планувати навчальний процес,
враховуючи різні способи сприйняття інформації дітьми з різними типами
темпераменту, як краще заохочувати учнів до впевненості й незалежності в
навчанні.
Комментариев нет:
Отправить комментарий